Skip to main content

Posts

Showing posts from March, 2010

aku pecinta keamanan

setelah berbuat sesuatu,aku merasa sedikit aman.ketika beberapa perkara mengundang kucar, saat jalan menemui kebuntuan, hasilnya bernas. buat masa ni lah.walau segala kemungkinan boleh berlaku akan datang, tak mengapa aku sedang menikmati keamanan yang sedikit ini, buat masa ini.

keratan lagu

after all this time I never thought we'd be here never thought we'd be here when my love for you was blind but I couldn't make you see it couldn't make you see it that I loved you more than you'll ever know a part of me died when I let you go
"tiada ulasan tiada ungkapan hanya keratan sekadar coretan"

petang hampir senja

macam mana tak nak bagi rambut kusut masa tidur
sebetulnya aku memang tak tahu nak jawab apa.puas fikir kerut-kerut.nak senang aku jawab saja entah.ringkas, padat.tapi macam tak patut pula.kesian orang yang tanya. sebelom respon sempat aku tanya diri sendiri."boleh ke?"monolog aku pada diri sendiri.
langsung lewat petang aku masih fikir-fikir lagi apa patut aku jawab.fikir sambil ke tandas,keluar tandas pun masih berfikir.jadi aku ingin jawab di sini.selamat mencuba~
tips bagaimana mahu mengekalkan ketidakkusutan rambut ketika tidur.
1.sikat rambut ketika tidur 2.cuba penuhi tips no.1.

gila:PD belum brakhir

suatu ahad yang damai....menderu angin kipas di dinding, bilik terang lampu pasang pada petang hari.
insan a: berkhasiat tu ape? makhuk b: err....(befikir dengan bersungguh-sungguh) mempunyai khasiat?
insan a: in ENGLISH!!

'kesayanganku'

Theoretical Experimental
haish....