Skip to main content

Posts

Showing posts from August, 2010

q

perkara yang kau pernah baca kat mana-mana, atau kau dengar dari kawan-kawan kau atau sapa-sapa lah..pasal perihal yang manusia ni pelbagai.
aku tak rasa perbualan ni bermula kalau ada 2 orang je kat kawasan tu.
sang A: ey, thanks eh add fesbuk. kau: .... kau: bile aku add kau? sang A: yang **** tu kau la kan? kau: oh...orang lain tu..aku tak da fesbuk lah..hahaha

ada fesbuk ke x de tu hal lain, sape add sape tu x kesah lah .
kalau kau yang add, knape susah2 nak berterima kasih org approve kau dan kata "thanks eh add"
hihi..kau..klaka(*sigh)
*ak xtau nk bg tjuk apa..sbb 'q' senang nk tekan..hahah