Skip to main content

q

perkara yang kau pernah baca kat mana-mana, atau kau dengar dari kawan-kawan kau atau sapa-sapa lah..
pasal perihal yang manusia ni pelbagai.

aku tak rasa perbualan ni bermula kalau ada 2 orang je kat kawasan tu.

sang A: ey, thanks eh add fesbuk.
kau: ....
kau: bile aku add kau?
sang A: yang **** tu kau la kan?
kau: oh...orang lain tu..aku tak da fesbuk lah..hahaha


ada fesbuk ke x de tu hal lain, sape add sape tu x kesah lah .

kalau kau yang add, knape susah2 nak berterima kasih org approve kau dan kata "thanks eh add"

hihi..kau..klaka(*sigh)

*ak xtau nk bg tjuk apa..sbb 'q' senang nk tekan..hahah

Comments

Popular posts from this blog

ketika itu kami berbual pendek

aku : sehat? beliau: sehat. beliau diam sejenak lalu menyambung bersahaja beliau:biasalah tu..sampai masa...padam.. beliau senyum.. sungguh bersahaja aku senyum.... kelat aku kemudiannya berlalu.. pura-pura ingin membuat sesuatu minggu lepas kami makan abc bersama.bukan abc yang ingin aku gaduhkan.hanya kerana aku tidak ingin lupa hari itu. sekian

chicken?

hanya ayam boleh melintas?hehe...

gedebuk!

tulisan huduh bersama ilustrasi aneh