Skip to main content

sorry bang sorry bang.

aku langgar bontot orang tadi. exora putih kalau tak silap. tapi macam wish pun ada.tak kisah lah.
hari malam, hujan baru nak berhenti.

hari kedua aku bekerja semula.

oh ya, bekerja semula buat aku rasa mahu bertukar azam.

"saya mahu online semahunya di ofis.jika berkelapangan dan...line cear."

hhaha~

on the way balik lepas melanggar orang aku terfikir 1 benda.
"agaknya aku ditimpa tulah langgar side mirror viva tadi.masa selit-selit."

agaknya viva tadi carut marut sebakul maki,"siap la woi ko accident nanti!"

maaf lah wahai viva..betol weh aku memang tak sengaja.hujan2 ni buat aku kehilangan keupayaan menganggar jarak.maaf.maaf. maaf.

Comments

Popular posts from this blog

ketika itu kami berbual pendek

aku : sehat? beliau: sehat. beliau diam sejenak lalu menyambung bersahaja beliau:biasalah tu..sampai masa...padam.. beliau senyum.. sungguh bersahaja aku senyum.... kelat aku kemudiannya berlalu.. pura-pura ingin membuat sesuatu minggu lepas kami makan abc bersama.bukan abc yang ingin aku gaduhkan.hanya kerana aku tidak ingin lupa hari itu. sekian

chicken?

hanya ayam boleh melintas?hehe...

gedebuk!

tulisan huduh bersama ilustrasi aneh