Skip to main content

tag? erk....

mula2 bia aku salin tampal dulu tag itu..ia dari pink

1. Make a list of what you want on your birthday
2. The list should be 10 numbers
3. Post the image of this award to your posting
4. Give it to 10 frens of yours

kemudian bia aku fikirkan...
....
....
err..buleh tangguh tak?
ok ok..ini list itu
1#list
1. tempat tinggi..haha
2.makanan best
3.ganeko..haha buleh?

4.hari yang aman
5.pesta tdo seharian di rumah

6.bungee jumping
7.









haha..tak reti guna maseh buleh blaja bukan?


8.aku,kamu ,kamu, dan kamu ke no.1
9.menikmati n0.2 selepas no.6 bersama kamu kamu dan kamu juga tidak terkecuali
10.bersama no7 dari kamu kamu mungkin juga kamu...dalam dunia kecilku..mari ke dunia ku..
hahaha

3#image?
award? aa..aa..

4#
tak mencukupi 10..tapi tak mengapa..aku cuba juga bukan?
-miss h
-jue
-situ bum
-dan pink.(haha buleh kah?)

tak ramai baca blog aku..oleh itu selebih 6 orang itu ditujukan khas kepada sesiapa diluar sana..
hhaha~

sekian~



Comments

miss h said…
cam xphm je pe yg ko tulis nie..
miss h said…
6.bungee jumping..tengkorak ko..
plusminus said…
erk..xleh ke?
huhu T_T

Popular posts from this blog

ketika itu kami berbual pendek

aku : sehat? beliau: sehat. beliau diam sejenak lalu menyambung bersahaja beliau:biasalah tu..sampai masa...padam.. beliau senyum.. sungguh bersahaja aku senyum.... kelat aku kemudiannya berlalu.. pura-pura ingin membuat sesuatu minggu lepas kami makan abc bersama.bukan abc yang ingin aku gaduhkan.hanya kerana aku tidak ingin lupa hari itu. sekian

chicken?

hanya ayam boleh melintas?hehe...

Design terakhir..

design terakhir aku buat masa ni. yang tinggal seminggu lagi menjadi mantan. keh keh. suka2 betol bagi dateline 'esok' hari ni pun dah 8 haribulan. cais . sedih sebenarnya. memikirkan macam mana boleh aku boleh tekad tender resign aku pun aneh.