Skip to main content

bila mimpi jadi kenyataan

bila impian jadi kenyataan?
pergh rasa seronok betol..kalau buleh satu donia kamu nak bagitau..paling-paling pun orang sekiling mesti tahu..selalunya kawan karib atau orang yang rapat-rapat...

kalau mimpi jadi kenyataan...
memang kadang-kadang mimpi best-best..macam kalu dapat makan free makanan lazat tapi bila jaga azan zohor pun belum berkumandang lagi..hampa bukan?kalau buleh rasa macam tak mahu bangun..kadang-kadang siap pasang doa lagi berbuka nanti lauknya nak dekat sama macam dalam mimpi siang tadi..
macammana kalau mimpi yang tak berapa nak best?tiba-tiba jadi kenyataan pula...haru...


nota kaki:terasa diri macam angela petrelli..
selamat berulang tahun merdeka~

Comments

Popular posts from this blog

ketika itu kami berbual pendek

aku : sehat? beliau: sehat. beliau diam sejenak lalu menyambung bersahaja beliau:biasalah tu..sampai masa...padam.. beliau senyum.. sungguh bersahaja aku senyum.... kelat aku kemudiannya berlalu.. pura-pura ingin membuat sesuatu minggu lepas kami makan abc bersama.bukan abc yang ingin aku gaduhkan.hanya kerana aku tidak ingin lupa hari itu. sekian

chicken?

hanya ayam boleh melintas?hehe...

Design terakhir..

design terakhir aku buat masa ni. yang tinggal seminggu lagi menjadi mantan. keh keh. suka2 betol bagi dateline 'esok' hari ni pun dah 8 haribulan. cais . sedih sebenarnya. memikirkan macam mana boleh aku boleh tekad tender resign aku pun aneh.